جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

آل‌کثیر برای پیوستن به پرسپولیس چراغ سبز نشان داد | مهاجم سرخ‌ها بالاخره فیتیله را پایین کشید

  • کد خبر: ۱۴۲۱۹۴
  • ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
آل‌کثیر برای پیوستن به پرسپولیس چراغ سبز نشان داد | مهاجم سرخ‌ها بالاخره فیتیله را پایین کشید
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با وجود مخالفت با درخواست مالی نجومی اش با این باشگاه قرارداد می‌بندد.

به گزارش شهرآرانیوز، عیسی آل کثیر مذاکرات خود برای پوشیدن دوباره پیراهن پرسپولیس را در حالی با سران این باشگاه ادامه می‌دهد که با درخواست نجومی او مخالفت شد.
مهاجم مورد نظر یحیی گل محمدی که نیم فصل اول را به دلیل مصدومیت از دست داد در تمرینات گروهی این تیم اجازه حضور پیدا کرد تا خود را برای بازی‌های دور برگشت آماده کند. آل کثیر برای نیم فصل دور برگشت فصل جاری مبلغ ۱۵ میلیارد تومان به باشگاه پیشنهاد داده بود که این پیشنهاد بدون کوچک‌ترین موافق در هیأت مدیره مورد مخالفت قاطع قرار گرفت. آل کثیر برای فصل بعد نیز مبلغ حدود ۳۰ میلیارد تومانی عنوان کرده بود که با هیچ یک از معیار‌های مالی در قرارداد‌های پرسپولیس همخوانی ندارد.
باشگاه نیز رقم پیشنهادی خود را که به مراتب کمتر از درخواست این مهاجم بوده است اعلام کرد که با عقب نشینی وی از خواسته نجومی اش احتمال عقد قرارداد افزایش یافته است.
آل کثیر قراردادی به مدت یک فصل و نیم با پرسپولیس امضا می‌کند تا بتواند از هفته آینده در صورت صلاحدید یحیی گل محمدی در ترکیب قرار بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->